2016. január 30., szombat

XV. fejezet: Lakosztály

-Harry! Vicky!-kiabálta valaki a nevünket.
Körbenéztünk, és Louisék integettek nekünk. Elindultunk feléjük.
-Végre megvagytok!-köszönt Nicol, az oldalán Liammel és...Zaynnel? Akinek mellesleg fogta a kezét. Akaratlanul is Niallre néztem, akinek egy grimasz futott át az arcán, látva Nicolékat.
-Sziasztok nektek is!-köszönt Louis.
-Most, hogy mindenki itt van, keressük meg Danielt.-ajánlotta fel Harry, aki még mindig mellettem állt.
Elindultunk hát a parkolók felé, amit a nagy tömeg miatt elég nehéz volt megtalálni. A parkolóban, egy fekete autónak támaszkodott Daniel. A srácok üdvözölték egymást, és kezet ráztak.
-Én most egy kis időre magatokra hagylak titeket.-mondta Zayn, és egy szintén fekete Range Rover felé nézett.
-Még találkozunk!-mondta, majd megölelte Nicolt, a fiúkkal pedig kezet rázott, és rám mosolygott. Niallt a guta ütés kerülgette, de azért egy mosolyt erőltetett az arcára.
Bepakoltuk a bőröndjeinket a csomagtartóba, és beültünk az autóba. Daniel mellé Liam ült be, hátra Nicol, Niall és Louis, az utolsó két pótülésre pedig Harryvel ketten ültünk be.
A szálloda nem volt messze a repülőtértől. Sikerült feltűnés nélkül bejutnunk a recepcióra, ahol megkaptuk a szobakulcsunkat.
-A második emeleten a 22-es lakosztály az önöké!-mondta a recepciós hölgy, miután Louis bejelentkezett.
Meglepődtem a lakosztály szó hallatán, és azon is, hatan egy szobába kerültünk.
Felvonszoltuk a csomagokat, főleg mi Nicollal, a srácok könnyen megkapták az övékét, és felmasíroztak velük. Louis és Niall visszajöttek értünk. Niall mindent bevet, hogy visszaszerezze Nicolt Zayntől. Amikor felértünk, Harry a kulccsal szenvedett.
-Miért nem nyílik ez a francos ajtó?-kérdezte felháborodva.
-Hadd nézzem meg!-mondtam.
Kivettem Harry kezéből a kulcsot, és én is megpróbáltam. Bezzeg nekem másodszorra sikerült.
Elsőként én léptem be, de nem is tudtam tovább lépni, annyira elámultam. Középen volt egy nappali, három hatalmas kanapéval, és két fotellel. Hét ajtó nyílt a nappaliból.

-Nincs kedved beljebb fáradni?-kérdezte Niall nevetve.
-Ja..de igen.-nyökögtem.
Elálltam az ajtóból, hogy a többiek is bejöhessenek. Liam azonnal benyitott az első ajtón, ami nem volt bezárva. Bevitte a cuccait, és elterült az ágyon. Niall is követte a példáját, és Liam ajtaja melletti szobát választotta. Nicol Niall mellé, én Nicol mellé, Harry mellém, Louis pedig Harry mellé költözött be. A hetedik ajtó a fürdőszoba volt.
Miután mindenki berendezkedett, utána kimentünk a nappaliba, és leültünk a kanapékra.
-Csajok, nekünk szakmai megbeszélésünk lenne a menedzserünkkel.-mondta Louis.
-Rendben...-mondtam elbizonytalanodva.
-Ha van kedvetek velünk jöhettek, de elmehettek vásárolgatni, vagy valami ilyesmi.-sietett a segítségemre Harry.
-Rendben. Vicky, elmegyünk valahová?-kérdezte Nicol.
-Persze.-vágtam rá.
A srácokért hamarosan jött valaki, és elvitte őket. Úgy beszéltük meg, hogy vacsorára itt lesznek.
Mi is összeszedelőzködtünk, és útra keltünk. Lófráltunk az utcákon, sétányokon, és beszélgettünk. Felhívtuk a szülőket, és tájékoztattuk őket a fejleményekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése